Nepodařilo se Vám odeslat objednávku standardním způsobem? Obdrželi jste informaci, že Vaše data k objednávce nedorazila, přestože k objednání došlo? Můžete nám data poslat i mimo program s využitím webových služeb. Například Úschovna.cz
Nejprve je potřeba nalézt umístění hotového produktu na Vašem disku. Cestu, kam se ukládají Vaše objednváky jste zvolili během instalace programu. Standardně, pokud jste cestu neměnili, se složky s daty pro objednváku ukládají do: C:/CDSM/CDSM_Designer-Alba
. Poté budete potřebovat znát číslo objednávky. To vidíte v záhlaví okna CDSM Designeru, během vytváření fotoproduktu. Číslo také můžete zjistit, pokud v programu zadáte Menu -> Soubor -> Otevřít Album
V levém sloupci je číslo objednávky
C:/CDSM/CDSM_Designer-Alba
Odeslat -> komprimovaná složka (Metoda ZIP)
*.zip
Poslat
soubory
. Můžete také kliknout na VYBERTE SOUBOR
a soubor vyhledat na Vašem disku
obchod@kalvos.cz
. Na tento e-mail bude zásilka odeslánaODESLAT
a soubor se k nám přeneseSoubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu. Používáním tohoto webu s tímto používáním souhlasíte.