Kalvos
  kontakt   obchod@kalvos.cz   +420 733 774 281

Problém s odesláním objednávky

Po odeslání alba z našeho programu CDSM Designer by Vám měl systém do 24 hodin automaticky emailem potvrdit přijetí objednávky. Pokud se tak nestalo, album k nám s největší pravděpodobností nedorazilo. Existuje však několik postupů, jak k nám album doručit.

  1. Zvolte v programu Soubor – Objednat další kopii. Systém se Vás zeptá, zda si přejete vytvořit přesnou kopii Vašeho alba. Zvolte možnost ANO.
  2. Dojde k vytvoření kopie alba, kterou k nám odešlete jako předchozí objednávku. V poznámce nás také upozorněte, že se jedná o kopii alba, kterou znovu odesíláte.

Pokud Vám do 48 hodin nepřijde potvrzující email o přijetí objednávky, zkuste následující postup:

  1. Otevřete si Vaše album, zvolte Soubor – Objednat další kopii. Zvolte možnost Odeslat. Jen ve 4. kroku objednávkového formuláře zvolte možnost "Doručím objednávku osobně".
  2. Projděte všechny kroky objednávkového formuláře. Po kliknutí na "Přejít k nahrávání dat" Vám program vytvoří zipový soubor – do něj prosím nijak nezasahujte (např. přejmenování apod.).
  3. Tento soubor odešlete na naši adresu obchod@kalvos.cz přes některý ze serveru www.uschovna.cz nebo www.ulozto.cz.
  4. Objednávku nahrajeme za Vás.

Pokud se ani toto nepodaří, postupujte následovně:

  1. Klikněte na Objednávky – Zálohovat objednávku.
  2. Tento postup Vám nabídne k uložení zipový soubor *obf. Ten si pojmenujte a uložte do svého PC (soubor Vašimi programy v PC nepůjde otevřít, my ho však na serverovém PC otevřeme). Odešlete nám prosím tento soubor přes www.uschovna.cz nebo www.ulozto.cz. Zároveň nám v emailu zašlete Vaše osobní údaje, které byly součástí objednávkového formuláře.
  3. Objednávku kompletně nahrajeme za Vás.